شرح وظایف و اختیارات ریاست دانشکده

·         ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه و ارتقاء کمی و کیفی راندمان کار پرسنل از طریق تشویق، تنبیه و سایر
       روشهای اصولی و منطقی مدیریتی

·         تلاش برای ایجاد شرایط مناسب محیط کار و رفاه کارکنان .

·         سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اعتبارات واحد تحت سرپرستی .

·         ارزشیابی صحیح و عادلانه و به موقع کارکنان تحت سرپرستی خود .

·         نظارت بر حضور و غیاب کارکنان دانشکده و رسیدگی به گزارشات لازم .

·         اشتراک مساعی در تنظیم بودجه دانشکده با مسئولین مربوطه .

·         نظارت و مراقبت و بهره برداری از ساختمانهای موجود از لحاظ آب، برق، تلفن و تأسیسات دانشکده با همکاری واحد
       مرکزی
.

·         ایجاد هماهنگی بین امور ستادی دانشگاه با وظایف و مسئولیتهای اصلی به منظور دستیابی هر چه سریعتر به هدفهای
       مورد نظر

·         نظارت بر حسن انجام امور اداری، مالی، خدماتی و تعمیراتی دانشکده .

·         نظارت و بررسی اموال و موجودیهای نقدی و جنسی دانشکده و درخواست گزارشات لازم در خصوص انبارگردانی هر سال
       یکبار
.

·         شرکت در کمیته ها، کنفرانسها، کمیسیون ها و سمینارهای اداری و مالی در صورت لزوم .

·         پیش بینی اعتبارات دانشکده و نظارت بر هزینه ها از نظر ملزومات اداری، فنی، آموزشی و سایر .

·         نظارت بر انجام امور تدارکاتی دانشکده طبق دستورالعملهای صادره از طرف دانشگاه با رعایت آئین نامه ها و مقررات
       موضوعه
.

·         نظارت بر اجرای کلیه فعالیتهای مربوط به دریافت درآمدهای دانشکده .

·         نظارت بر برقراری انتظامات داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه طریق راه حلهای مناسب در مواقع ضروری .

·         انجام کلیه امور ارجاعی از طرف ریاست دانشکده در غیاب رئیس دانشکده در زمینه اداری و مالی برابر مقررات

 

برچسب ها :