اولویت های دانش پژوهی دانشکده علوم توانبخشی

  1. طراحی و اجرای و ارزشیابی الگوهای یاددهی یادگیری اثربخش در رشته های علوم توانبخشی
  2. طراحی و اجرای ارزشیابی الگوها و راهکارهای بهبود کیفیت در آموزش بالینی در رشته های علوم توانبخشی
  3. طراحی وسایل کمک آموزشی و شبیه سازی های مجازی
  4. طراحی اجرا و ارزشیابی برنامه های مجازی برای تسهیل یادگیری دانشجویان رشته های علوم توانبخشی
  5. طراحی و اجرای مکانیسم های اخلاق حرفه‌ای در فراگیران و دانش آموختگان سطوح مختلف رشته های علوم توانبخشی
  6. طراحی اجرا و ارزشیابی آزمونهای تصمیم گیری و استدلال فراگیران
  7. تدوین و اجرای دوره های آموزشی مبتنی بر توانمندسازی برای دانش آموختگان سطوح مختلف رشته های علوم توانبخشی
  8. تدوین و اجرای برنامه های آموزش مهارت های ارتباطی اخلاق و تعهد حرفه‌ای،  استدلال بالینی و ایمنی بیمار
  9. بازنگری دروس در رشته های علوم توانبخشی و مقاطع مختلف متناسب با نیازهای جامعه
  10. طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزشهای اساتید دانشجویان و دانش آموختگان های علوم توانبخشی براساس نیازهای جامعه
  11. تدوین و بازنگری ارزشیابی کوریکولوم دروس بر مبنای پاسخگویی اجتماعی فراگیران
  12. طراحی و اجرای ارزشیابی روش های آموزش در عرصه با هدف ارتقاء عملکردی دانشجویان
  13. ارتقاء مهارت‌های ارتباطی بین استاد و دانشجو 
  14. طراحی و ارز یابی محیط های یادگیری و تعیین معیارهای مرتبط با آن در رشته های علوم توانبخشی
  15. تدوین و اجرای روش ها و راهكارهاي ارتقای كيفيت آموزش  
  16. طراحی و اجرای روش های نوین تدریس و ارزیابی آن ها
  17. طراحی و اجرای روش های نوین ارزیابی توانمندی بالینی دانشجویان
  18. انجام نظام مند نيازسنجي و تطبيق برنامه هاي آموزشي در راستای آموزش پاسخگو