وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
دسترسی سریع
وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
فارسی
English
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
معرفی دانشکده
حوزه ریاست
معرفی ریاست دانشکده علوم توانبخشی تبریز
حراست دانشکده
روابط عمومی دانشکده
مسئول دفتر
شرح وظایف و اختیارات
برنامه هفتگی
برنامه راهبردی دانشکده
گزارش عملکرد دانشکده
زمان ملاقات
واحدهای دانشکده
واحد آموزش
کارکنان
فرم ها و فرآیندهای آموزشی
فرم ها و فرآیندهای امور دانشجویی
اداره امتحانات دانشکده
طرح درسها
سرفصل دروس کارشناسی و تحصیلات تکمیلی
برنامه های کلاسی و امتحانات پایان ترم
آئین نامه های آموزشی
تقویم دانشگاهی
دانشجویان جدیدالورود
فرم رضایت سنجی از حوزه آموزش
واحد پژوهش
ترجمان دانش
فرم ها و فرآیندهای پژوهشی
کارشناسی ارشد
دکترای تخصصی
واحد فناوری اطلاعات(IT)
کارکنان واحد IT
فرم ها و ایین نامه های مرتبط
برنامه استراتژیک حوزه IT دانشکده
راهنمای استفاده از اینترنت
فرم ثبت نام اکانت اینترنت
فرم ثبت نام پست الکترونیکی
دفتر توسعه آموزش پزشکی (EDO)
پرسنل EDO
فرم های مرتبط
شیوه نامه و آیین نامه ها
نظام استاد مشاور
چک لیست های EDO
سایت مرکز مطالعات و توسعه
دفتر استعدادهای درخشان
معرفی
اعضا دفتر استعداد های درخشان
شرایط عضویت
آیین نامه های استعداد درخشان
دانشجویان عضو دفتر
برنامه استاد حامی
فرآیندهای مرتبط با EDO
کمیته های مرتبط با EDO
واحد مشاوره دفتر توسعه
برنامه راهبردی دفتر توسعه آموزش
برنامه عملیاتی دفتر توسعه آموزش
منتورینگ
ارزشیابی اساتید
گزارش عملکرد دفتر توسعه
جشنواره شهید مطهری
منابع آموزشی همکاران هیات علمی
تیم پژوهشی
معرفی
اعضاء تیم پژوهشی
فرم های مرتبط
آیین نامه تاسیس
اهداف تیم پژوهشی
وظایف کمیته تحقیقات و برنامه ریزی
جدول شاخصهاي ارزشيابي فعاليتهاي تيم
طرح های مصوب(تمام شده - درحال اجرا)
اعتبار بخشی و کمیته خود ارزیابی
معرفی واحد
همکاران اعتبار بخشی
اعضا ی کمیته خودارزیابی
جلسات کمیته خودارزیابی
مطالب آموزشی مرتبط
معاونت ها
معاونت اداری و مالی
کارکنان امور اداری
کارکنان امور مالی
معاونت آموزشی
معرفی معاون آموزشی
شرح وظایف و اختیارات
اعضاء شورای آموزشی
برنامه راهبردی آموزشی
عملکرد معاونت آموزشی
ساعات ملاقات با دانشجویان
معاونت تحقیقات و فناوری
معرفی معاون تحقیقات و فناوری
کارشناس پژوهش
اهداف و وظایف معاونت
برنامه راهبردی معاونت
اعضای شورای پژوهشی
ارتباط با صنعت
کمیته تحقیقات دانشجویی
گروههای آموزشی
گروه آموزشی فیزیوتراپی
گروه آموزشی کاردرمانی
گروه آموزشی گفتاردرمانی
گروه آموزشی شنوایی شناسی
کلینیک های تخصصی
کلینیک فیزیوتراپی
کلینیک کاردرمانی
کلینیک گفتاردرمانی
کلینیک شنوایی شناسی
دانش آموختگان
پرتال دریافت مدرک تحصیلی
نظر سنجی و چک لیستها
سامانه آموزش مداوم
ارتباط با دانش آموختگان
فرصت های شغلی
دانش آموختگان
جستجو...
راهنمای استفاده از خدمات کتابخانه
راهنمای استفاده از خدمات کتابخانه (
دریافت فایل آموزشی
)
تاریخچه
این کتابخانه در سال 1371 همزمان با افتتاح دانشکده با 300 جلدکتاب اهدائی از طرف بیمارستان امام خمینی آغاز بکار نموده است و با تلاش مسئولین امر همه ساله تعداد متنابهی کتاب و مجله خریداری و به مجموعه کتابخانه افزوده می شود.
هم اکنون این کتابخانه بعنوان یکی از غنی ترین کتابخانه های ایران در زمینه فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی و شنوایی شناسی ارائه خدمت می نماید.همچنین با بهره گیری از برنامه جامع کتابخانه ای تحت وب آذرسا فعالیتهای فهرست نویسی، آماده سازی،نمایه نویسی و جستجو در کتابخانه در اسرع وقت انجام مییابد.
اهداف کتابخانه
اهداف کتابخانه دانشکده علوم توانبخشی تبریز
۱- ارائه مجموعه ای مناسب از منابع اطلاعاتی جهت پشتیبانی نیازهای اطلاعاتی و پژوهشی جامعه دانشگاهی از طریق:
●انتخاب درست منابع در راستای حمایت از پژوهش ، نیازهای برنامه درسی دانشجویان و دانش پژوهان و تضمین انعکاس تنوع دیدگاه در کل مجموعه
●تهیه سریع و کارآمد مواد چاپی و الکترونیکی
●ارزیابی مستمر و حفظ مجموعه موجود
۲- ارائه خدمات آموزشی و همکاری تخصصی با کاربران کتابخانه در شناسایی ، بازیابی و استفاده از منابع از طریق:
●ارتقاء خدمات و مجموعه به صورت گسترده برای تمامی گروههای مراجعان
●ارائه خدمات مرجع در محل کتابخانه و نیز به کاربران از راه دور
●ارائه خدمات اطلاع رسانی
●آموزش سواد اطلاعاتی در کتابخانه با استفاده از روشهای مختلف آموزشی از آموزشهای انفرادی و یا خود مدار تا کلاسها و یا کارگاههای رسمی
●مساعدت در پژوهشهای شخصی ارائه شده توسط متخصصان موضوعی
●ارتباط با دیگر بخشها و مراکز دانشکده
●بهرهگیری از اینترنت به منظور تسهیل دسترسی جامعه استفادهکننده به کتابداران ، خدمات و منابع
۳- سازماندهی ، نگهداری ، کنترل ، حفظ و تامین امنیت مجموعه برای حداکثر استفاده از آن از طریق:
●فراهم آوردن امکان دسترسی به مواد از طریق فهرستنویسی ، آمادهسازی و مدیریت پایگاه داده
●مدیریت فعال و به روز برای کاهش داراییهای دیجیتال با توجه به چرخه حیات آن ها
●ادامه تلاش برای کاهش و از بین بردن کارهای ناتمام یا انباشته
●حفاظت گسترده از مجموعه با عملکردهایی چون مدیریت بحران و حوادث، نظارت محیطی و مراقبتهای موردی از جمله صحافی و جایگزینی مواد در صورت لزوم
●فراهم کردن امنیت مجموعه چاپی و الکترونیکی
●حفظ امکانات و فضای فیزیکی مجموعه از طریق قفسهبندی ، تعمیر و نگهداری آرشیو و علامتگذاری قفسهها و بخشها
●ارائه گزارش گردش مواد و رزرو آنها
۴- ترویج استفاده از کتابخانه دانشکده و منابع اطلاعاتی مناسب از طریق :
●تماس مستقیم با اعضای هیات علمی و کاربران دیگر
●نمایش و یا معرفی منابع کتابخانه در سمینارها ، سخنرانیها و دیگر رویدادهای خاص
● تبلیغ منابع کتابخانه دانشکده در انتشارات دانشکده یا فرمتهای الکترونیکی ، مانند صفحه وبپیج کتابخانه
●ارائه خدمات اطلاعرسانی
●نمایش مجموعه از طریق برگزاری نمایشگاه تازهها و یا ویترینهای مختلف
۵- ایجاد حداکثر دسترسی به منابع توسط کاربران
شرايط امانت
_
مدت امانت کتب برای اعضاء هيئت علمي 30 روز با تعداد 7 نسخه كتاب و برای دانشجويان کارشناسی تعداد 3 نسخه كتاب به مدت 15 روز و برای دانشجویان کارشناسی ارشد تعداد 5 نسخه کتاب به مدت 30 روز
_ هر كتابي توسط امانت گيرنده گم شود يا در هنگام عودت پاره يا حواشي آن يادداشت نوشته باشند امانت گيرنده موظف است نسخه كامل ديگري تهيه و به كتابخانه تحويل دهد در عين حال جريمه در طول اين مدت طبق تعرفه دریافت خواهدشد.
_ چنانچه امانت گيرنده كتاب گم شده را در موعد مقرر تهيه نكند در مورد دانشجويان، اسامي آنها به اداره آموزش داده مي شود تا از ثبت نام آنان جلوگيري به عمل آيد.
_ براي تاخير بيش از 24 ساعت جريمه نقدي برای دانشجویان به میزان 500 ریال اخذ مي شود، این مبلغ برای اعضای هیات علمی 5000 ریال میباشد.
CD
_ به مدت سه روز امانت داده مي شود و قابل تمديد نمي باشد. و در صورت وارد شدن هرگونه آسيب به
CD
فرد امانت گيرنده ملزم به تهيه و ارائه عين
CD
مي باشد.
_ كتب رفرنس از آخر وقت اداري تا اول وقت اداري روز بعد به امانت داده مي شوند وقبلا بايد هماهنگي لازم با كتابخانه صورت پذيرد.
_ امانت گيرنده بعد ازاتمام موعد مقررموظف به تحويل كتاب مي باشد و در صورت احساس نياز به شرط نداشتن متقاضي ديگر، تاريخ امانت از يك هفته الي 15 روز تمديد مي گردد.
_ در صورتيكه مراجعه كننده كتابي را بخواهد و كتاب مورد نظر در امانت باشد ميتواند كتاب را به نام خود رزرو نموده و در تاريخ بازگشت تعيين شده از ميز امانت درخواست نمايد
تمامی دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه بدون نیاز به ثبت نام ،عضو کتابخانه دانشکده می شوند.
آدرس
:
تبریز / بلوار 29 بهمن / دانشگاه تبریز / جنب تالار وحدت دانشکده علوم توانبخشی/طبقه 1-/کتابخانه دانشکده علوم توانبخشی
تلفن
:
33372072
داخلی
232
ایمیل
rehab.fac@tbzmed.ac.ir
برچسب ها :
عضو کتابخانه
شرایط عضویت کتابخانه
کتابخانه دانشکده
صفحه اصلی کتابخانه
درباره ما
کارکنان کتابخانه
ساعات کار کتابخانه
فرم درخواست خرید کتاب
شناسه استاندارد بین المللی کتابخانه
Off Campus و اتصال VPN
کتابخانه دیجیتال
کتابخانه مرکزی
شرايط امانت
راهنمای استفاده از خدمات کتابخانه
گزارش عملکرد کتابخانه(جدید)
لیست کتب خریداری شده(جدید)
آیین نامه های کتابخانه
آیین نامه عضویت
آیین نامه خدمات کتابخانه
آیین نامه وجین
قوانین کتابخانه
کارگاههای آموزشی
محتوای آموزشی
گالری تصاویر کتابخانه
اطلاعات تماس با کتابخانه
نظر سنجی از کتابخانه دانشکده
پرسش از کتابدار
لیست کتابهای الکترونیکی
نقشه سایت